»Verjemite mi, da se vsi zelo trudimo, v prvi vrsti učiteljice in učitelji, da so pozorni na ta čustveni del ponovnega prihoda in sodelovanja z otroki. Dajemo vse od sebe, smo v vseh skupinah, ki pišejo priporočila, tesno povezani s tem delom stroke.«
»Naša naloga v šolskem prostoru ta trenutek je, da naredimo vse, kar lahko, da bodo naši otroci in njihovi učitelji kljub vsemu lahko čim običajneje živeli dalje.«
»Od otrok in učiteljev ne morete nikoli zahtevati, da se še kdaj vrnejo v to šolo.«
»Organizirani smo tako, da bi želeli do konca meseca cepiti vse učitelje, če se nam epidemiološka situacija ponovno poslabša.«
»Naj se razprava, h kateri bodo povabljeni vsi deležniki, začne čim prej, ker je to v dobro otrok, učiteljev in staršev.«
»Manjka pa spoštovanja do učiteljev. Predvsem pa morajo starši nehati hoditi v šolo z otroki vse tja do fakultete.«
»Zahvaljujemo se zdravniškemu osebju, učiteljem kot tudi ekipi psihologov, ki staršem in otrokom nudijo vso podporo v tem travmatičnem obdobju, ki bo tudi še sledilo«
»Učitelje ozaveščamo o tem, kako pomembna je njihova funkcija. Učitelji so tudi sami v vojni, skušamo tudi njim nekaj dati, jih spodbuditi, da govorijo o svojih težavah in da oni potem igrajo vlogo psihosocialnega pomočnika otrokom v razredu.«
»Ampak bistvo je, da so otroci v šoli, da so znova skupaj, da so med prijatelji, z učitelji. Moram reči, da se zelo veselimo tega.«
»Menim, da bi učitelji v glasbenih šolah potrebovali strokovne mentorje s področja, na katerem ima otrok primanjkljaj.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju